woensdag 23 november 2011

writersblock

Soms heb ik een beetje last van een writersblock, ik neem me dan voor om te bloggen, maar dan schiet het er bij in of ik weet niet precies wat ik hoe wil schrijven.....

Maar lieve mensen dat betekent op dit moment gelukkig niet dat het niet goed gaat met het sporten!! In tegenstelling zelfs, het gaat heel erg goed!! Ik ga echt 5x (soms 6x) in de week sporten. En ik merk het verschil, niet alleen in centimeters maar ook in kracht en uithoudingsvermogen.

Het sporten wordt er steeds leuker van.
Het meten en wegen van de afgelopen maand is al weer even geleden, de volgende ronde zit er al weer aan te komen maar ik heb er wel vertrouwen in.

De uitdaging ligt nu bij sandra, want mijn lijf veranderd dus het meten is er niet makkelijker van geworden....

Maar ja alles voor de jurk he......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten