zondag 27 november 2011

Een beetje overmoedig maar wel SMART

Afgelopen donderdag ging ik lekker sporten, en tijdens  mijn eerste rondje kwam het smart systeem ter sprake. Met dat systeem stop je een pasje in elk apparaat en op basis van de gegevens die er geregistreerd worden, wordt je target aangepast. Daardoor kan je dus heel effectief sporten en resultaten behalen.

Ik vond het systeem altijd een beetje eng, en ook erg confronterend dus ik deed dat niet..... het was toch al heel wat dat ik gewoon ging sporten.

Maar er lag (met dank aan Sandra) opeens een pasje voor me klaar.

Maar ja donderdag is zumbadag..... dat betekend dat ik doorgaans 1 rondje doe en daarna Zumba. Maar ik wilde ook graag de pas uitproberen....
Dus na de Zumba ben ik nog een keer opnieuw begonnen, maar ja als je eenmaal gaat sporten  met het pasje dan is het de bedoeling dat je de volledige 2 rondes gaat doen anders kloppen de gegevens niet meer.

Dus ja ik was best wel buiten adem toen ik dat ook nog had gedaan.
Maar ik heb wel SMART!!!

Het is best leuk om na de training te kunnen zien wat ik gedaan heb en hoe effectief.....
Het duurde even voor ik het durfde, maar van mij mag smart blijven!!

donderdag weer meten en wegen, ik heb vertrouwen...... het gaat goed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten